20260620_145947

3η Ημερίδα του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ανοσοανεπάρκειες Γαληνός:

«Κοινωνική ευαισθητοποίηση και σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις»

Με μεγάλη επιτυχία και ιδιαίτερα μαζική συμμετοχή μελών, ασθενών και των οικογενειών τους πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, στο ξενοδοχείο Porto Palace της Θεσσαλονίκης, η 3η Ημερίδα του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ανοσοανεπάρκειες «Γαληνός», με θέμα «Κοινωνική ευαισθητοποίηση και σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις». Η μεγάλη προσέλευση επιβεβαίωσε το αυξανόμενο ενδιαφέρον της κοινότητας των ασθενών αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας για τις Πρωτοπαθείς Ανοσοανεπάρκειες.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία και τους χαιρετισμούς τους εκπρόσωποι τοπικών και πολιτειακών αρχών, της Εκκλησίας, της ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς και Ομοσπονδιών και Συλλόγων ασθενών, γεγονός που ανέδειξε τη συλλογική διάσταση και τη σημασία της συνεργασίας όλων των φορέων για τα ζητήματα των σπάνιων νοσημάτων. Το έργο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Εθελοντών Αιμοδοτών (ΠΟΣΕΑ) παρουσίασε ο Ταμίας της, κ. Κυριάκος Χρυσίδης.

Το επιστημονικό πρόγραμμα κάλυψε ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων θεμάτων. Ο κ. Κωνσταντίνος Σταμούλης, Αιματολόγος, Επιστημονικός Διευθυντής του Εθνικού Κέντρου Αιμοδοσίας (Ε.ΚΕ.Α.) και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μεταγγισιοθεραπείας, αναφέρθηκε στη διαχείριση του πλάσματος στην Ελλάδα, το παρόν και το μέλλον. Η κα Ευφημία Παπαδοπούλου-Αλατάκη, Ομότιμη Καθηγήτρια Παιδιατρικής/Παιδιατρικής Ανοσολογίας ΑΠΘ, παρουσίασε νέες θεραπευτικές εφαρμογές στην Κοινή Ποικίλη Ανοσοανεπάρκεια.

Ακολούθησαν οι διαλέξεις του κ. Ιωάννη Κάκκα, Αιματολόγου, Διευθυντή ΕΣΥ στο Τμήμα Ανοσολογίας-Ιστοσυμβατότητας του ΓΝΑ «Ο Ευαγγελισμός», για τη διάγνωση των Πρωτοπαθών Ανοσοανεπαρκειών σε ενήλικες, και της κας Άννας Νικοπούλου, Παθολόγου-Λοιμωξιολόγου, Διευθύντριας ΕΣΥ στο ΓΝΘ «Γεώργιος Παπανικολάου», για την πρόληψη των λοιμώξεων σε ασθενείς με ανοσοανεπάρκειες. Το στρογγυλό τραπέζι συντόνισαν ο κ. Ματθαίος Σπελέτας, Καθηγητής Ιατρικής Ανοσολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ο κ. Ιωάννης Γκουγκουρέλας, Ειδικός Παθολόγος, Επιμελητής Α΄ ΕΣΥ του Γ.Ν. «Άγιος Δημήτριος» Θεσσαλονίκης, και ο κ. Κωνσταντίνος Χονδρόπουλος, Πρόεδρος του Δ.Σ. του Συλλόγου «Γαληνός».

Ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο της Ημερίδας ήταν το έντονο ενδιαφέρον του κοινού για τη θεματολογία, το οποίο αποτυπώθηκε στις πολυάριθμες ερωτήσεις που τέθηκαν προς τους ομιλητές. Αναπτύχθηκε ουσιαστικός και γόνιμος διάλογος, που έδωσε την ευκαιρία να αναδειχθούν τα πραγματικά ερωτήματα και οι ανάγκες των ασθενών και των οικογενειών τους, καθιστώντας την εκδήλωση όχι απλώς ενημερωτική, αλλά πραγματικά διαδραστική.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου ευχαριστεί θερμά τους ομιλητές για την πολύτιμη συμβολή τους, όλους τους συνέδρους για τη μαζική συμμετοχή τους, τους φορείς που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση, καθώς και τους χορηγούς — τη CSL Behring (χορηγός), το Jeffrey Modell Foundation (με την ευγενική υποστήριξή του), και τις εταιρείες Takeda και Micrel (συνεργαζόμενοι χορηγοί) — για τη στήριξή τους στην επιτυχή διοργάνωση.

Tags: No tags

Comments are closed.